تماس با ما

همیشه با ما ارتباط داشته باشید. شما میتوانید از طریق چندین راه با ما در ارتباط باشید به روش های تلفنی، ایمیلی، ارسال نامه یا بسته و آسان ترین روش برای ارسال نظرات و انتقادات تنها با پر کردن فرم زیر اطالاعات خود را ارسال کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

021-28428379

ارتباط ایمیلی

Example@gmail.com

آدرس پستی برا ارسال بسته

کدپستی: 891532549

فرم ارسال نظرات، انتقادات و شکایات

    پاسخ سوالات خود را اینجا پیدا کنید

    در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

    آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های سایت بوده است و سایت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

    چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

    وارد سایت شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

    چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

    شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.