banner-top
social_media social_media social_media

تماس با ما

    ارتباط با ما

    برای اتباط با ما میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید یا از طریق فرم سمت راست، نظرات، انتقادات و شکایات خود را ارسال کنید و ما در کمترین زمان به آن ها رسیدگی میکنیم.

    راه های ارتباطی

    شما میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و مشکلات یا نظرات خود را اعلام کنید.

    آدرس

    یزد، بلوار مطهری، پارک علم و فناوری اقبال، ساختمان IT

    تلفن

    021-28428379

    ایمیل

    nirweb.ir@gmail.com

    جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

    چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

    وارد سایت بشوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

    میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

    بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

    می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

    تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

    شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز مشتریان معمولی و 30 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.