۲۰ بازی انحصاری برتر PS4

نویسنده : مدیر سایت

317

زمان مطالعه : دقیقه
اخبار نقد و بررسی

19بهمن1400|53: 14

بازی‌های انحصاری سونی مواردی بودن که موفقیت نسل قبل این شرکت را توجیه می‌کردند. با وجود اینکه برخی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن برای کامپیوتر هم عرضه شدند، بازهم در همان بازه زمانی توانستند گوی رقابت را در دست سونی بگذارند. نکته مثبت اینجاست که بسیاری از این عناوین برای کنسول پلی‌استیشن ۵ هم موجود هستند. اگر هم نباشند از طریق توانایی اجرای بازی‌های قدیمی (Backwards Compatibility) قابل اجرا روی کنسول نسل نهمی سونی هستند.

قبل از اینکه به لیست بپردازیم باید به نکاتی اشاره کنیم. عناوین ذکر شده به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شدند و به همین علت امکان دارد مواردی روی کامپیوتر هم بعداً عرضه شده باشند. با اینحال بازی‌هایی که روی کنسول ایکس‌باکس عرضه شدند را حذف کردیم. همینطور اینکه موارد ذکر شده عناوین کامل هستند. به این معنا که داستان اضافی یا بسته الحاقی در این لیست حضور ندارد.

حال با لیست ۲۰ عدد از بهترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ با ما همراه باشید:

۲۰. گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport)

سازنده: شرکت پولیفونی (Polyphony)
سال عرضه: ۲۰۱۷
سبک: ریسینگ (Racing)

بهترین بازی اختصاصی پلی‌استیشن 4

در این بازی شما با موارد بسیار خوبی از ماشین‌ها روبرو بودید و به دلیل اینکه عناوین برتر ریسینگ انحصاری ایکس‌باکس هستند، تنها عنوان در دسترس برای دارندگان پلی‌استیشن ۴ گرن توریسمو است.

اگر شما به دنبال تجربه بازی رانندگی در پلی‌استیشن ۴ هستید، در حقیقت یک انتخاب دارید. درست است که درایو کلاب (Drive Club) برای مدتی عملکرد خوبی داشت اما حتی نزدیک گرن توریسمو اسپورت هم نبود. مانند همیشه در این بازی ماشین‌های بسیاری برای انتخاب کردن وجود دارد و تجربه‌ی خوبی را از رانندگی به شما پیشنهاد خواهد کرد. همینطور اینکه پیست‌های بسیار خوبی نیز در این بازی وجود دارد که رانندگی در آن‌ها بسیار لذت بخش است. چیزی که گرن توریسمو را از عناوین دیگر جدا می‌کند این است که شما می‌توانید تجربه یک راننده حرفه‌ای بودن را داشته باشید. با رویدادها و بازی‌های آنلاین مختلف به همراه مسابقات بسیار، قطعاً سبک زندگی جالبی را تجربه خواهید کرد. تصادف با ماشین‌های چند میلیون دلاری هم لذت خاصی دارد که در هیچ جای دیگری قابل تجربه نیست!

۱۹. جن بتنی (Concrete Genie)

سازنده: پیکسلوپوس (Pixelopus)
سال عرضه: ۲۰۱۹
سبک: ماجراجویی

بهترین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4

جن بتنی یک تجربه بسیار جالب و زیبا را به شما ارائه خواهد داد. شما می‌توانید از سنسور حرکتی دوئل شاک ۴ (DualShock 4) استفاده کرده تا نقاشی بکشید. شاید این کار به نظر شما عجیب برسد اما بسیار خوب جواب داده است. پیکسلوپوس تانسته یک ماجراجویی بسیار زیبا را بسازد. این شرکت به بهترین نحو اتفاقاتی که در محیط زیست در حال رخ دادن است را نشان داده است. شما در نقش یک نوجوان به نام اش (Ash) بازی می‌کنید. او یک قلموی نقاشی جادویی پیدا می‌کند. این قلمو این توانایی را دارد که مواردی که کشیده می‌شود را زنده کند. نکته جالب اینجاست که داستان این بازی اشاره‌ای هم به دنیای نوجوانان و آزار و اذیت‌های این دوران دارد.

برچسب های مرتبط :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ سوالات خود را اینجا پیدا کنید

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های سایت بوده است و سایت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.