banner-top
social_media social_media social_media

نیر شاپ

محصولات ویژه ما

بهترین محصولات از نظر مشتری

خدمات ویژه اپل

تمام محصولات اپل با خدمات و گارانتی ویژه ارائه میشود

ارسال سریع

محصولات خود را در کمترین زمان با سلامت کامل از ما تحویل بگیرید

ضمانت محصولات

در زیر چتر ما از خدمات پس از فروش محصولتان مطئن باشید

بازگشت وجه

در صورت وجود هر گونه مشکل در کالا محصول را مرجوع کرده و وجه خود را بگیرید.

خدمات کامل اپل

تمام خدمات اپل به نام شخص شما برایتان فعال خواهد شد مانند اپل آیدی

نظرات مشتریان

تجربه ای که مشتریان از ما داشته اند

موبایل هایی برای عکاسی

عکاسی حرفه ای تنها با یک موبایل

مقالات

جدیدترین مقالات ما

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت بشوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز مشتریان معمولی و 30 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.